Vanliga frågor och svar

Hur lång tid tar det för min beställning att levereras?

Leveranstiden varierar vanligtvis mellan 4 och 7 arbetsdagar .

Uppdatering: De flesta paket till Storbritannien levereras lite snabbare! Du kommer vanligtvis att få ditt paket inom 5 arbetsdagar .

Vad ska jag göra om jag fortfarande inte har fått min beställning?

Om leveranstiden på 4–7 arbetsdagar har passerat och du ännu inte har mottagit din beställning, vänligen maila oss på Info@melaro.nl. Vi kommer att undersöka saken och uppdatera dig om statusen för ditt paket.

Jag vill byta/returnera min beställning. Hur gör jag det?

För att returnera en vara, kontakta helt enkelt vår kundtjänst på Info@melaro.nl. Vänligen inkludera ditt namn , ordernummer (t.ex. #0000) från din orderbekräftelse och anledningen till returen. Vi skickar returadressen till dig och bekräftar processen. Du kan sedan returnera varan med den kurir du väljer.

Vilka är kostnaderna för returer?

Tyvärr står du för returfraktkostnaderna. Kostnaden beror på vilken kurir du väljer. För exakta priser, kontrollera fraktkostnaderna med din valda budtjänst.

Under vilka villkor kan jag returnera min produkt?

Du har 14 dagars returrätt , från och med den dag du tar emot din vara. Följande villkor gäller för returer:

Du kan endast returnera produkten om:
✔ Returperioden inte har löpt ut.
✔ Produkten är i sin originalförpackning, med alla taggar intakta.
✔ Produkten har inte använts.

Vilka betalningsmetoder kan jag använda?

Vi accepterar betalningar via flera säkra betalningsmetoder, inklusive:

✔ Visa
✔ Mastercard
✔ Kreditkort
✔ Apple Pay
✔ Google Pay
✔ American Express

Alla transaktioner behandlas genom pålitliga och säkra betalningssystem för att garantera din säkerhet.

Vad ska jag göra om jag inte har fått en orderbekräftelse via e-post?

Detta bör inte hända. Vänligen maila oss på Info@melaro.nl med ditt fullständiga namn och din e-postadress , så hjälper vi dig omedelbart.

Kan jag avboka min beställning?

Om du vill avbryta din beställning, vänligen maila oss så snart som möjligtInfo@melaro.nl. Inkludera ditt namn , ordernummer (t.ex. #0000) och anledningen till avbokningen. Vi kommer att behandla din förfrågan snabbt.