Retur- och återbetalningspolicy
30-dagars returpolicy
På Noirathelabel vill vi att du ska älska ditt köp. Om du av någon anledning inte är nöjd erbjuder vi en enkel returprocess.
Översikt över returpolicy
🔹 Returfönster: Du har 30 dagar på dig från det datum du tar emot din beställning att returnera varor.
🔹 Skick: Varorna måste vara oanvända, i originalskick och returneras i originalförpackningen.
🔹 Returkostnader: Returfraktkostnaden står kunden för.
🔹 Spårningskod: För att säkerställa att returen spåras, använd en fraktmetod med ett spårningsnummer. Det är viktigt att skicka oss en bild på spårningsinformationen (track & trace) när varan har skickats. Detta hjälper oss att övervaka returen och säkerställer att paketet inte kommer bort under transporten.
Hur returnerar jag en vara?
1️⃣ Kontakta oss: Skicka ett mail till vår kundtjänst på Info@melaro.nl med ditt ordernummer och anledningen till returen.
2️⃣ Ta emot returinstruktioner: Vi skickar returinformation och steg-för-steg-instruktioner via e-post.
3️⃣ Packa din vara: Packa varan säkert i originalförpackningen, inklusive alla tillbehör, taggar och dokument.
4️⃣ Skicka tillbaka: Lämna ditt paket hos närmaste fraktleverantör enligt instruktionerna i returmailet.
Återbetalningsprocessen
✔️ Besiktning: När vi har tagit emot din retur inspekterar vi varan för att säkerställa att den uppfyller våra returkrav.
✔️ Återbetalning: Efter inspektionen kommer din återbetalning att behandlas. Det tar vanligtvis 7 arbetsdagar innan återbetalningen visas i din ursprungliga betalningsmetod, beroende på din bank eller betalningsleverantör.
Ej-returnerbara föremål
Av hygien- och säkerhetsskäl kan vissa varor inte returneras:
❌ Bikinis
❌ Underkläder
Jag fick fel vara
Om du har fått fel vara, vänligen kontakta vår support omedelbart och ange följande information:
✔️ Ditt ordernummer
✔️ Namnet på varan du inte fick
✔️ Namnet på varan du fick istället
✔️ Ett foto på den mottagna varan
Utbyten
Tyvärr erbjuder vi inte direktbyten. Om du vill byta en vara rekommenderar vi att du returnerar produkten och lägger en ny beställning på önskad vara.
Defekta produkter
Om varan är defekt, skadad under transporten eller på annat sätt defekt kommer ingen returavgift att tas ut.
För mer information
📩 E-post: Info@melaro.nl
📞 Telefon: +44 7446 12829